04-8100333
054-6996670

 
 

 
 
 

 

 
    סיפורים מסמרי שיער על התנהלות החברות מול הלקוחות
    "לחברות הביטוח יש מנטור שמלמד אותן איך לסלק תביעות"
עו"ד חיים קליר, רותם שטרקמן ואסא ששון, דה מרקר    


עו"ד חיים קליר הבעלים של משרד עורכי הדין המתמחה בתחום נזקי הגוף והרכוש, בן 60, נשוי ואב לשלושה, מתגורר בתל אביב
עו"ד חיים קליר, אולי בעצם אנחנו אלה שמרמים את חברות הביטוח?
זה לא נכון.

מה לא, מנהלים בכירים בחברות הביטוח מספרים לנו שאנשים מתחמנים אותם.
על מה הם מסתמכים? אין לזה כל בסיס. אין על זה נתונים ואין אף מחקר שמצביע שיש מרמה בביטוח. האם יש רמאים? בוודאי, אבל העובדים בחברות הביטוח צריכים לזהות רמאויות, להוכיח אותן ולתבוע את מי שמרמה. אבל אין תביעות, אין כלום. וזה מרגיז, כי לפעמים גם השופטים נופלים באמירות כאלה.

מה הכוונה?
הטענות על מרמה לא מבוססות על דבר, רק על דברים נסיבתיים. למשל, היה לי תיק שבו היתה פריצה למפעל, והשופט דחה את התביעה שלנו בטענה שלא הגיוני שבמפעל השכן היה כלב שלא נבח כשהמשאית של הגנבים העמיסה את הסחורה. על זה הוא ביסס את כל פסק הדין.

והוא באמת לא נבח?
ייתכן, לא הביאו את הכלב לעדות. אני נגד רמאים, ובוודאי שבאוכלוסיה של 8.5 מיליון איש יש רמאים, אבל לא הגיוני שאני כלקוח של חברות הביטוח אצטרך כל הזמן להוכיח שאני לא רמאי. התפקיד שלהן הוא להעסיק את האנשים הכי טובים וחדי העין, ולהגיש תלונה במשטרה אם עולים על רמאות.

השאלה היא אם זה הליך מעשי מבחינתן.
בוודאי, הן גם עושות את זה פה ושם. החוקרים שלהן עבדו במשטרה בעבר. הבעיה היא שכללי המשחק שלהן הם שהחולה הסיעודי שבא לקבל את מה שמגיע לו הוא רמאי - הם מניחים שהוא רימה כאשר רכש את הפוליסה ושהוא מרמה עכשיו.

 
    לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר דה מרקר              

                           
   
הירשם חינם לעידכונים
הרשם עכשיו לניוזלטרים של סט פוינט!
דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון נייד
   
 
סט פוינט! ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי
טלפון:     נייד  054-6996670  משרד 04-8100333
דוא”ל: info@setpoint.co.il | כספרי 29, חיפה


לייבסיטי - בניית אתרים