04-8100333
054-6996670

 
 

 
 
 

 

 
    אושרה ייצוגית נגד כלל: הצמידה מקדם שהוריד
את הקצבה החודשית בניגוד למובטח
    בית המשפט קיבל את הבקשה לתביעה ייצוגית נגד חברת הביטוח וכלל בה כל מבוטח שקיבל לאחר תיקון 3 מקדם קצבה גרוע או שלא קיבל מקדם קצבה בפוליסה הונית כלל

מערכת עדיף


בית המשפט המחוזי החליט לקבל את בקשת האישור לתביעה ייצוגית כנגד כלל ביטוח, בטענה לפיה כלל ניצלה שלא כדין ובאופן פסול את תיקון מספר 3 לחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל), התשס"ח-2008, שקבע כי כספים שיופקדו בקופות גמל החל משנת 2008, יהיו ניתנים למשיכה כקצבה בלבד ולא כמשיכה הונית (משיכה בסכום חד פעמי). התיקון קבע עוד כי בעת המרת הפוליסות ההוניות שהיו בבעלות מבוטח לפוליסות לא משלמות לקצבה, קודם לתיקון מס' 3, היה על כלל ביטוח להצמיד לפוליסה את מקדם הקצבה שהובטח למבוטח בפוליסה הקצבתית שבבעלותו.
בתביעה שהוגשה נגד הראל, דקלה, הפניקס, כלל ומגדל, נטען כי חברות הביטוח מערימות קשיים בקביעה בדבר אי יכולת המבוטח בשליטה על הסוגרים
במסגרת אישור הבקשה נקבע כי חברי הקבוצה הזכאים להיכלל בתביעה הייצוגית הם .....
   

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר עדיף             

                           
   
הירשם חינם לעידכונים
הרשם עכשיו לניוזלטרים של סט פוינט!
דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון נייד
   
 
סט פוינט! ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי
טלפון:     נייד  054-6996670  משרד 04-8100333
דוא”ל: info@setpoint.co.il | כספרי 29, חיפה


לייבסיטי - בניית אתרים