04-8100333
050-5537105

 
 

 
 
 

 

 
    אסור לנו, המבוטחים, להפסיד במאבק
על הרפורמה בפנסיה
    סוכני הביטוח וחברות הביטוח התרגלו לגזור קופונים כפולים ואף משולשים על חשבוננו, המבוטחים ■ אלא שכיום פועלת בזירה דורית סלינגר, מפקחת אמיצה מספיק לשים את האינטרס של המבוטח מעל הכל ■ חייבים לתמוך בה

רון שטיין, גלובס

1.תדע כל ח"כית ויידע כל ח"כ, כי את הדין הם חייבים לבוחר. לצרכן. למבוטח. לא לסוכן. לא לנשיא הזה ולאינטרסנט ההוא - אפילו אם הם חברים, מקורבים, עמיתים לדרך הפוליטית ששפתם קולחת, ויכולת השכנוע שלהם בהירה וחלקלקה.
עובדה היא שרוב-רובם של הצרכנים-המבוטחים-החוסכים לא באמת מבינים מה קורה עם כספי הפנסיה שלהם. איך מתגלגלות הפרשות כבדות משכרם ומחלקו של המעסיק ונהפכות לעמלות, דמי ייעוץ, דמי ניהול ועוד מיני גזלות שכאלה, אם הן ישירות או עקיפות. בניגוד להם, סוכני הביטוח - שהם החיילים, הרצים, הבאים והולכים בין חברות הביטוח, המעסיקים, הגופים המוסדיים כשהלקוח-הצרכן החרד לזקנתו מונח בידיהם - דווקא יודעים טוב איפה מרוחה החמאה. והרי היא מרוחה שם, בשכבה שמשמינה, כבר הרבה מאוד שנים, סטטית, מבטיחה, לא שקופה, עלומה. משהו שנסגר בין לבין - על חשבון המבוטח הפנסיוני.

2.ואז, לפני כשנתיים, הגיעה המפקחת על הביטוח, דורית סלינגר, וכבר עושה את עבודתה: סדר, שקיפות, פירוק גושי אינטרסים שלוקחים הרבה מדי מכספו של המבוטח, בקיצור: לשים את האינטרס של המבוטח מעל לזה של מי שאמורים לשרת אותו, התאגידים והסוכנים. אבל אלה הרי יעשו הכול כדי למנוע את זה. לשמר את העבר.
נכון, סלינגר רצה. די מהר. מסרבת לחכות עשור של גלגולי ניירת, שיחות לילה ושימועים מתחכמים, לפני שהיא מוציאה הוראה כזו ואחרת. בצדק. אחרי עשרות שנים, ולא מעט מפקחים על הביטוח שראו את תפקידם כמפקחים של חברות הביטוח ושל הסוכנים - הגיע זמן המבוטח. ומפקחת ששמה אותו בראש.

3.הפעם, עכשיו, מתנהלת, כידוע, המחלוקת הקשה על הפרק בחוק ההסדרים המופיע תחת השם ....
   
לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר גלובס              

                           
   
הירשם חינם לעידכונים
הרשם עכשיו לניוזלטרים של סט פוינט!
דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון נייד
   
 
סט פוינט! ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי
טלפון:     נייד  050-5537105  משרד 04-8100333
דוא”ל: info@setpoint.co.il | כספרי 29, חיפה


לייבסיטי - בניית אתרים