04-8100333  

 
 
 

 

 
    למה שיקר הביטוח לקשישה סיעודית בת ‭?82  ‬
    חברת ביטוח גדולה סירבה לשלם 203 אלף שקל לקשישה סיעודית, למרות שהרופא מטעם חברת הביטוח קבע שהיא זכאית לפיצוי. הקשישה קיבלה פיצוי רק לאחר שתבעה, והתחייבה שלא לפרסם בתקשורת את שם החברה

יורם ירקוני, אתר YNET


חברת ביטוח גדולה שניסתה להתחמק מתשלום פיצוי לקשישה סיעודית, נאלצה לשלם 203 אלף שקל לאחר שהקשישה הגישה תביעה לבית המשפט. החברה התנתה את מסירת הכסף לאישה בכך שמשפחתה לא תציין בכלי התקשורת את שם חברת הביטוח. לטענת האישה, בת ‭,87‬ חברת הביטוח דחתה את תביעתה במרמה למרות שהרופא מטעם חברת הביטוח קבע שהיא זכאית לקבל פיצוי.
האישה חתמה על פוליסת ביטוח סיעודית לפני 12 שנים ומאז שילמה מדי חודש 175 שקל. כאשר הצטרפה לפוליסה הסיעודית היא לא נדרשה לענות על שאלון בריאות. לפי הפוליסה, במקרה של מצב סיעודי היא תקבל ‭3,150‬ שקל לחודש, למשך חמש שנים.
לפני שלוש שנים האישה נפלה, נחבלה קשה והפכה לסיעודית ומוגבלת. האישה עברה להתגורר במוסד סיעודי, שבו היא מתגוררת עד היום בתקווה כי פוליסת הביטוח תסייע לה בתשלומים למוסד הסיעודי.
בני משפחתה של פנו לחברת הביטוח בדרישה לקבל תגמול סיעוד, ובעקבות כך שלחה החברה רופא מטעמה לבדוק את האישה. כעבור מספר ימים קיבלה המשפחה הודעה מחברת הביטוח כי התביעה נדחתה. להודעה לא צורפה חוות דעת של רופא, אלא נכתב: "על סמך חוות דעת של יועצנו הרפואי, מצבה הסיעודי היום הינו בגין מצב רפואי קיים עוד טרם הצטרפותה לביטוח וקיים קשר סיבתי בין מקרה הביטוח למחלות טרם הביטוח‭."‬


 
   

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר                

                           
   
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
הירשם חינם לעידכונים
הרשם עכשיו לניוזלטרים של סט פוינט!
דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון נייד
   
 
סט פוינט! ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי
טלפון:     נייד  050-5537105  משרד 04-8100333
דוא”ל: info@setpoint.co.il | כספרי 29, חיפה


לייבסיטי - בניית אתרים