04-8100333
050-5537105

 
 

 
 
 

 

 
    חברות הביטוח משגעות את הקשישים?
צריך להכאיב להן בכיס
    המשחק אינו הוגן ■ המבוטחים הם בדרך כלל אנשים זקנים, מרביתם כבר אינם מבינים ממש מה הן זכויותיהם, הם חלשים, חולים, לא תמיד יודעים לקרוא מסמכים - ובעיקר אין להם יותר מדי זמן למריחות ולכן על הרגולטור להתערב באגרסיביות

אפרת נוימן, דה מרקר   


בינואר השנה פנתה הממונה על שוק ההון, הביטוח והחיסכון, דורית סלינגר, למנהלי חברות הביטוח בחוזר, ובו עמדתה בנוגע להגדרת "מקרה ביטוח" במקרה של ביטוח סיעודי. הרקע לחוזר היה הנוהג של חברות הביטוח לחלק את הפעולות היומיומיות של המבוטח לפעולות משנה, וכך לתת פרשנות אבסורדית להגדרה שלפיה, מבוטח יכול לבצע 50% מהפעולה.
הביטוח הסיעודי הנפוץ בישראל קובע כי די בכך שאדם לא יהיה מסוגל לבצע שלוש מתוך שש הפעולות היומיומיות האלה, כדי שיהיה זכאי לקבל תשלומים לפי פוליסת הביטוח הסיעודי. על סמך ההתחייבות הזאת של חברות הביטוח, נמכרו בישראל ביטוחים סיעודיים בעשרות מיליארדי שקלים, אבל חברות הביטוח מנצלות כל אפשרות שפתוחה בפניהן כדי לחמוק מתשלום. הניצול הנפוץ ביותר הוא זה של הקשישים שמסוגלים לבצע את הפעולות הבסיסיות באופן חלקי. למשל, לרחוץ את פלג גופם העליון בלבד, ללבוש חולצה, אבל לא מכנסיים, לעבור משכיבה לישיבה, אבל לא מישיבה לעמידה.
סלינגר קבעה כי....
   

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר דה מרקר            

                           
   
הירשם חינם לעידכונים
הרשם עכשיו לניוזלטרים של סט פוינט!
דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון נייד
   
 
סט פוינט! ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי
טלפון:     נייד  050-5537105  משרד 04-8100333
דוא”ל: info@setpoint.co.il | כספרי 29, חיפה


לייבסיטי - בניית אתרים