04-8100333
054-6996670

 
 

 
 
 

 

 
    אילו חברות ביטוח נתנו את השירות הכי גרוע?
דירוג האוצר

 
    יותר מ-30 מיליארד שקל שילם הציבור על ביטוחים שונים בשנת 2017. לעומת זאת, 16.2 מיליארד שקל "החזירו" חברות הביטוח בגין תביעות שהוגשו. אילו חברות שילמו מהר, ואילו חברות נתנו למבוטחים שלהן להמתין הכי הרבה זמן למענה טלפוני? דירוג האוצר לפניכם

אליצפן רוזנברג, אתר YNET


בשנת 2017 סיימו חברות הביטוח לטפל בכ-690 אלף תביעות בגינן שולם סכום של כ-16.2 מיליארד שקל, כך עולה מסקירת מדדי השירות בביטוח שפרסמה היום (ב') רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון במשרד האוצר. הסכום אמנם נראה גבוה, אך יש לזכור כי סך הפרמיות הכולל שמשלם הציבור מדי שנה לחברות הביטוח הוא יותר מכפול - יותר מ-30 מיליארד שקל.
הסקירה גם מדרגת את חברות הביטוח לפי רמת השירות שהן מעניקות למבוטחים. הבדיקה מבוססת על פרמטרים כגון, מהירות הטיפול בתביעה, שיעור התשלום, איכות השירות ללקוח ועוד.
לפי הבדיקה, חברות הביטוח הישירות בולטות לטובה ברוב תחומי הביטוח, וברוב המקרים מדורגות ב.....
 
   
לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר YNET              
                 
   
הירשם חינם לעידכונים
הרשם עכשיו לניוזלטרים של סט פוינט!
דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון נייד
   
 
סט פוינט! ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי
טלפון:     נייד  054-6996670  משרד 04-8100333
דוא”ל: info@setpoint.co.il | כספרי 29, חיפה


לייבסיטי - בניית אתרים