04-8100333
054-6996670

 
 

 
 
 

 

 
    מי נותן השירות הגרוע בפנסיה? האוצר מדרג
    משרד האוצר פרסם את מדד השירות בחיסכון הפנסיוני, ודירג את החברות השונות. מי קיבל את הציון הנמוך ביותר ובאיזו חברות עונים הכי מהר לטלפון?

אליצפן רוזנברג, אתר YNET


אגף שוק ההון באוצר פרסם הערב (ב') את מדד השירות בתחום החיסכון הפנסיוני, לשנת 2015. המדד שיקלל שלושה פרמטרים: ציון שביעות רצון והמלצת לקוחות - המהווה 70% מהציון הכולל; ציון תלונות הציבור - המהווה 20% מהציון הכולל; וציון זמני מענה טלפוני - המהווה 10% מהציון הכולל.
במדד השירות בתחום ביטוחי החיים (משולב חיסכון) זכו פסגות ומנורה בציון הגבוה ביותר. מנגד, מגדל והפניקס קיבלו את הציון הנמוך ביותר.
במדד קופות הגמל רשמו ילין לפידות ואי בי אי את הציון הגבוה ביותר. כלל והפניקס רשמו מנגד ת הציון הנמוך ביותר.
בקרב קרנות הפנסיה נבחרו אלטשולר שחם והלמן אלדובי בראש הרשימה, ובתחתית דורגו איילון והפניקס.
על פי הנתונים, במהלך השנה שחלפה טופלו באגף 4,250 תלונות, עם זאת רק בכ-1,000 מהן ניתן מענה כפי שביקשו המתלוננים.
מספר התלונות שהוגשו בתחום הפנסיה במהלך 2015 עמד על 1,435, מתוכן 288 תלונות טופלו בעקבות הפניה. בתחום קופות הגמל הוגשו....
איזו חברה ענתה הכי מהר לשיחות? ....
   
לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר YNET             
                 
   
הירשם חינם לעידכונים
הרשם עכשיו לניוזלטרים של סט פוינט!
דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון נייד
   
 
סט פוינט! ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי
טלפון:     נייד  054-6996670  משרד 04-8100333
דוא”ל: info@setpoint.co.il | כספרי 29, חיפה


לייבסיטי - בניית אתרים