04-8100333
054-6996670

 
 

 
 
 

 

 
    חברות הביטוח מתקוטטות - והקשישים הסיעודיים מפסידים
    50 מבוטחים ששילמו עשרות שנים על ביטוח הפכו לסיעודיים בתפר שבין שנת 2018 ל-2019. הבעיה: הם עברו בתחילת השנה מכלל ביטוח להפניקס - והחברות מתווכחות על מי האחריות. ובינתיים? אף אחד מהם לא מקבל כסף. מבוטח באולפן ynet: "חברות הביטוח משחקות איתי בפינג פונג - אני לא בגיל שישחקו איתי. אני לא מבקש שקל יותר, רק שיתנו לי את מה שמגיע"

ענבר טויזר, אתר YNET


קשישים סיעודיים נקרעים תחת ויכוח בין חברות הביטוח: בינואר האחרון מבוטחי הביטוח הסיעודי של מכבי שירותי בריאות הועברו על ידי הקופה מחברת "כלל ביטוח" לחברת "הפניקס". לאחר שנים ששילמו עבור ביטוח סיעודי, כ־50 מבוטחים לפחות שהפכו לסיעודיים על התפר שבין סוף 2018 לתחילת 2019 "נפלו בין הכיסאות" ולא מקבלים כסף מאף חברה.
בשנה שעברה זכתה הפניקס במכרז של מכבי על 1.36 מיליון בעלי הביטוח הסיעודי של הקופה. החברה גברה על פני כלל ביטוח, שהייתה חתומה על ההסכם מול הקופה לפני כן, וזאת על אף שההצעה של הפניקס למכרז הייתה יקרה ב־5% מזו של כלל ביטוח. לדברי גורמים במכבי, הקופה בחרה בהפניקס בין היתר משום שקיבלה ציונים גבוהים במדד השירות של משרד האוצר - אך התאכזבו.
אין כסף לבית אבות
אודט רגב, בת 72 וחברת מכבי, אושפזה בבית החולים ימים ספורים לפני תחילת 2019, ואחרי תחילת השנה הפכה לסיעודית. בנה יצחק סיפר בשיחה עם "ידיעות אחרונות": "אמא שלי שילמה עשרות שנים על ביטוח סיעודי. הפניקס שלחה רופא לבדוק את מצבה, ונמצא שהיא זכאית לקצבה. למרות זאת, בהפניקס טענו שהם לא האחראים כי האשפוז שלה נופל על 11 ימים מתוך שנת 2018, ולכן זו אחריות של כלל".
משפחת רגב פנתה לכלל, וזכתה לתשובה מפתיעה. "קיבלנו מכתב שבו כתבו שהם ערכו חקירה סמויה ומצאו....
   
לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר YNET              
                 
   
הירשם חינם לעידכונים
הרשם עכשיו לניוזלטרים של סט פוינט!
דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון נייד
   
 
סט פוינט! ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי
טלפון:     נייד  054-6996670  משרד 04-8100333
דוא”ל: info@setpoint.co.il | כספרי 29, חיפה


לייבסיטי - בניית אתרים